کد خبر: ۸۱۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۸۲۷
رئیس جمهور در دیدار صمیمی با خانواده دولت:
رئیس جمهور با قدردانی از وزرا و مسئولین دولتی و همچنین خانواده‌های اعضای دولت، تأکید کرد: همه اعضای دولت تدبیر و امید با روحیه بسیار بالا آماده خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شریف ایران هستند و هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند این عزم و روحیه مسئولین را در هم بشکند
هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند عزم و روحیه مسئولین دولت را برای خدمت رسانی به مردم بشکند/ روزهای کنونی، امتحان بزرگ الهی برای همه ما است / سال‌های 97 و 98 جزء سخت‌ترین سال‌ها طی 40 سال گذشته بوده استرئیس جمهور با قدردانی از وزرا و مسئولین دولتی و همچنین خانواده‌های اعضای دولت، تأکید کرد: همه اعضای دولت تدبیر و امید با روحیه بسیار بالا آماده خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شریف ایران هستند و هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند این عزم و روحیه مسئولین را در هم بشکند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه یکشنبه در دیدار صمیمی با خانواده دولت، با اشاره به اداره کشور در شرایط سخت و در عین حال با صلح و امنیت توسط مسئولین و خادمان دستگاه اجرایی، گفت: تمام شئون زندگی مردم به نوعی به دولت مربوط می‌شود و تلاش کردیم با توجه به شرایط سخت و خشکسالی‌های سال گذشته و در حد امکان کشور را به خوبی اداره نماید.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه طرز برخورد و نقش خانواده ها در روحیه اعضای دولت با توجه به چنین شرایط مشکل و دشواری بسیار مؤثر است، گفت:‌ خانواده اعضای دولت باید روحیه مضاعف به مسئولین دولتی بدهند تا بتوانند بار شرایط سخت و سنگین وظایف خود را با قوت به دوش بکشند.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه می دانیم در حال حاضر مردم در فشار سخت و سنگین زندگی هستند و باید با تمام توان برای کاستن از فشار و رنج‌ زندگی مردم  بکوشیم، افزود: این مهم نیاز به فداکاری و خدمت بیشتر دارد و نحوه برخورد و ارایه خدمات به مردم بسیار مهم و تأثیرگذار است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه روزهای سخت کنونی امتحان بزرگ الهی برای همه ما است و باید همه مردم و مسئولین در این شرایط در پیشگاه خداوند سربلند باشیم، افزود: کار ما سخت‌تر از هر زمان دیگر است و سال‌های ۹۷ و ۹۸ جزء سخت‌ترین سال‌ها طی ۴۰ سال گذشته بوده است و به هر مقدار که درست عمل کرده باشیم، اجر ما نیز بهترین اجرها خواهد بود.

دکتر روحانی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه عبادت، نزول قرآن و شب‌های قدر و کنار هم بودن و انس و الفت و برادری بیشتر است، گفت: قرابت و همدلی از مهم‌ترین فلسفه‌های افطار در ماه مبارک رمضان است.

رئیس جمهور تأکید کرد: یک تصمیم درست وزیر یا مقام دولتی می‌تواند برای همه کشور، جامعه، کشورهای همسایه و منطقه بسیار تأثیرگذار باشد و به صلح و امنیت در منطقه کمک نماید.

دکتر روحانی ادامه داد: تصمیم مسئولین می‌تواند جامعه را به سمت برادری و یگانگی ببرد و در عین حال نیز می‌تواند خدای ناکرده مایه خسارات بسیار برای جامعه، کشور و منطقه شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: