کد خبر: ۸۱۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۹
هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از بارش باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی طی امروز، فردا و روز سه شنبه در ۱۴ استان نسبت به وقوع تگرگ و سیلاب‌های ناگهانی هشدار داد.
آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور/ هشدار درباره وقوع سیلاب‌های ناگهانی

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده "فعالیت سامانه بارشی بویژه در ساعات بعدازظهر و شب طی روز‌های یکشنبه تا سه شنبه به شرح زیر است".

به گزارش خبرداغ ، امروز ۲۲ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان.

فردا ۲۳ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، نیمه شمالی فارس، مرکز و ارتفاعات کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز در شمال استان‌های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، از بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل.

سه شنبه ۲۴ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در شمال شرق آذربایجان شرقی، فارس، جنوبی و ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، شمال و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در شمال استان‌های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان.

سازمان هواشناسی هشدار داده با توجه به افزایش ناپایداری فصلی جو، احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی در دره‌ها ومناطق کوهستانی وجوددارد؛ لذا به هموطنان در این مناطق توصیه می‌شود احتیاط لازم را در عبور و توقف از مناطق کوهستانی به عمل آورند.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: