کد خبر: ۸۱۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۲۳۲
هافبک طراح و خلاق پرسپولیسی ها دیروز دچار مصدومیت شد تا موجبات نگرانی هواداران این تیم را به همراه بیاورد.
هافبک محبوب پرسپولیسی ها زمان بازگشتش را اعلام کرد! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرخپوشان پایتخت در یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به دیدار ماشین‌سازی تبریز رفته بودند که این بازی در پایان با تساوی  بدون گل به پایان رسید. این در حالی بود که هافبک این تیم پیش از این دیدار دچار آسیب‌دیدگی شد تا مجبور شود زیر تیخ جراحان برود.

 

بشار رسن روز سه‌شنبه هفته جاری در تهران جراحی می‌شود و با آغاز لیگ نوزدهم می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. 

 

بر همین اساس سایت عربی کوره در خبری با عنوان"بشار 2 ماه خانه نشین شد" نوشت:  بشار رسن به خاطر آسیب‌دیدگی که از ناحیه کتف داشت از فهرست تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر ماشین سازی خط خورد.  رسن هنوز با پرسپولیس برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده و توافق او با سرخ پوشان بستگی به توافق مالی دارد. البته او تاکید کرد که دوست دارد در این تیم حضور داشته باشد.

 


 بشار رسن نیز در مورد مصدومیتش در مصاحبه‌ای گفت: سه شنبه در تهران از ناحیه کتف عمل جراحی خواهم شد. من از 2 سال گذشته از ناحیه کتف احساس ناراحتی می‌کردم. تعطیلات رسمی لیگ را بهترین فرصت برای عمل جراحی دانستم، به همین خاطر اکنون زیر تیغ جراحی می‌روم. دوران غیبتم از میادین قطعاً بیش از 2 ماه طول نمی‌کشد و من دوران نقاهتم را در دوحه پایتخت قطر می‌گذارنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: