کد خبر: ۸۱۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۷۹۷
سرمربی پرسپولیس و مدیرعامل پرسپولیس قرار است این روزها فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده شروع کنند.
کهکشانی شدن پرسپولیس ها برای فصل بعد قطعی شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس و ایرج عرب مدیرعامل سرخ های پایتخت قرار است این روزها فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده شروع کنند.  

 

جلسه برانکو و ایرج عرب با لیست بازیکنان درخواستی برانکو آغاز می شود و با وعده و قول عرب برای جذب ستاره‌های مدنظر سرمربی تیم به پایان می‌رسد.

نکته مهم اینجاست که پرسپولیسی‌ها در فصل آینده نیز می‌توانند از ایرانسل به عنوان حامی مالی و اسپانسر سود ببرند و با قراردادی که خوب و حرفه‌ای به نظر می‌رسد، لیست فصل نوزدهم را ببندند.

 

 

 

به هر حال با توجه به داشتن قرارداد اکثر بازیکنان فعلی می توان این جلسه را استارت سرخپوشان برای کهکشانی شدن و جذب ستاره های جدید و قدرتمند مدنظر پروفسور در فصل آینده دانست.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود پیرامون جذب بازیکنان مدنظرش گفته است: چندین بازیکن را برای فصل بعد زیر نظر داریم ولی نامشان و همچنین بازیکنان و مازاد را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: