کد خبر: ۸۱۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
تعداد بازدید: ۵۱۴
از زمان معرفی اندروید Q پیشرفت های هیجان انگیزی در نسخه های مختلف آن دیده شده است. از پیشرفت های بصری تا ارتباط کاربری. اما جالب است بدانید که برخی معتقدند اندروید Q به طور مشخص برای تطابق با اینترنت 5G برنامه ریزی شده است.
دلیل که نشان می دهند «اندرویدQ» برای اینترنت 5G برنامه ویژه ای دارداز زمان معرفی اندروید Q پیشرفت های هیجان انگیزی در نسخه های مختلف آن دیده شده است. از پیشرفت های بصری تا ارتباط کاربری. اما جالب است بدانید که برخی معتقدند اندروید Q به طور مشخص برای تطابق با اینترنت 5G برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، این روزها صحبت از فناوری که می شود نام اینترنت 5G نیز به طور دائم شنیده می شود. بر همین اساس نیز حدس زده می شود گوگل برای تقویت رابط کاربری در اندروید Q برنامه هایی ویژه برای کاربران خود دارد.در ادامه به بررسی 3 دلیل اصلی این مدعا می پردازیم :

 

اندروید Q سرعتی خیره کننده دارد

وقتی اینترنت 5G در کار باشد اما خبری از گوشی های قابل پشتیبانی از این سرعت نباشد، عملا انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. بنابراین اندروید Q مثل یک فرش قرمز بین گوشی هوشمند و اینترنت 5G عمل می کند.همه شواهد و قرائن حکایت از آن دارند که سرعت اندروید Q برای تطابق با اینترنت 5G استثنایی خواهد بود.

 

اندروید Q حجم داده های مصرفی را کاهش می دهد

وقتی سرعت ورودی بالا باشد اما سرعت آپلود در سیستم شما پایین، درواقع باز هم اسیر هیچ می شوید و نمی توانید از داده های دریافتی خود نهایت استفاده را داشته باشید. اما اندروید Q این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است. افزون بر این اندروید Q می تواند تخمین بزند تلفن همراه شما ظرفیت پذیرش حجم بالایی از داده ها را دارد یا خیر. این موضوع منجر به تعدادی انتخاب خودکار از سوی کاربران می شود.

 قابلیت مشاهده اتصال

اندروید Q  کمک می کند کاربران به سرعت متوجه شوند واقعا در حال دریافت اینترنت 5G  هستند یا خیر. شاید این ویژگی بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما فراموش نکنید که ما در جنگ اینترنت 5G قرار داریم و کوچک ترین امکاناتی بسیار مهم ارزیابی می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: