کد خبر: ۸۱۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۴
در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه تعداد ۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش یک هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان در ۳۳۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۱۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۰۹ هزار و ۱۵۵ واحد قرار گرفت.
شاخص بورس ۲۱۸۹ واحد افت کردشاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲۱۸۹ واحدی مواجه شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه تعداد ۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش یک هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان در ۳۳۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۱۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۰۹ هزار و ۱۵۵ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی گروه مپنا، پتروشیمی خارک و بانک اقتصاد نوین با رشد خود مانع کاهش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۶۲۸ واحد، آزاد شناور ۲۶۴۸ واحد و شاخص‌های بازار اول ۲۰۴۶ واحد و بازار دوم ۲۳۲۵ واحد کاهش را به‌ثبت رسانند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۱۷۳۶ میلیون ورقه به‌ارزش ۷۰۴ میلیارد تومان در ۱۷۷ هزار نوبت، آیفکس ۱۶ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۵۸۹ واحد قرار گرفت.

شاخص بورس ۲۱۸۹ واحد افت کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: