کد خبر: ۸۱۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۵
در پی انتشار اخباری مبنی بر خرید ۵۰ درصد آی‌گپ توسط همراه اول؛
در پی انتشار اخباری مبنی بر خرید ۵۰ درصد "آی گپ" توسط همراه اول، یک منبع آگاه در این اپراتور می‌گوید که این قرارداد مورد تصویب نمایندگان دولت در هیات مدیره‌ی همراه اول قرار نگرفت و آن‌ها از امضای قرارداد امتناع کردند؛ اکنون موضوع این قرارداد توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازرسی کل کشور ارجاع داده شده است.
نمایندگان دولت در همراه اول از امضای قرارداد خرید

در پی انتشار اخباری مبنی بر خرید 50 درصد "آی گپ" توسط همراه اول، یک منبع آگاه در این اپراتور می گوید که این قرارداد مورد تصویب نمایندگان دولت در هیات مدیره‌ی همراه اول قرار نگرفت و آنها از امضای قرارداد امتناع کردند؛ موضوع این قرارداد توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازرسی کل کشور ارجاع داده شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  سیتنا، یک منبع آگاه در همراه اول پیرامون انتشار اخباری مبنی بر خرید 50 درصد پیام رسان آی‌گپ توسط شرکت سرمایه گذاری نوردنا (زیرمجموعه همراه اول)، گفت: قرار شد شرکتی تحت عنوان "کیان" تاسیس شود و این شرکت بنا بود در حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی و به صورت مشخص پیام رسان‌ها کار کند.

وی ادامه داد: در همین حال، بنا بود 50 درصد سهم این شرکت متعلق به بانک پارسیان و 50 درصد متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران باشد که شرکت نوردنا به نمایندگی از همراه اول قبول کرد که این کار را انجام دهد.

او تاکید کرد: اتفاقی که بعد از این افتاد این بود که نوردنا باید معاملاتش را در هیات مدیره‌ی همراه اول تنفیذ می‌کرد و از آنجایی که در روند این معامله صلاح همراه اول رعایت نشده بود، لذا این قرارداد مورد تصویب نمایندگان دولت در هیات مدیره‌ی همراه اول قرار نگرفت و آنها از امضای قرارداد امتناع کردند.

در همین حال خبرنگار سیتنا اطلاع یافت که موضوع این قرارداد توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازرسی کل کشور ارجاع داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: