کد خبر: ۸۱۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۵۶۲
لیونل مسی شب گذشته پس از شکست تاریخی بارسا برابر لیورپول، از حال روحی مناسبی برخوردار نبود.
درگیری مسی و هواداران بارسا در فرودگاه لیورپول

به گزارش خبرداغ به نقل از  "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، شکست 4-0 از لیورپول و از دست دادن برتری سه گله بازی رفت، در نهایت منجر به ثبت تلخ ترین شکست تاریخ بارسا در لیگ قهرمانان شد؛ حتی تلخ تر از شکست 3-0 فصل گذشته برابر رم.

لیونل مسی که ابتدای فصل وعده داده بود امسال هر کاری برای قهرمانی چمپیونزلیگ خواهند کرد، در نهایت ناکام مطلق لقب گرفت. در شبی که بیش از همه به وجود او نیاز بود، مسی 35 پاس به هم تیمی هایش داد. شش تای آنها نادرست بود و 17 بار نیز توپ را از دست داد. او دو موقعیت خوب گلزنی هم نصیبش شد که برابر آلیسون نتوانست موفق عمل کند.

 

 

 

 

پس از پایان بازی، مسی به دلیل حضور در تست دوپینگ، دیرتر از بازیکنان بارسا به فرودگاه رسید. او که به شدت ناراحت بود و شرایط روحی مناسبی هم نداشت، همراه با په په کاستا(مدیر تدارکات بارسا) در فرودگاه حاضر شد که آنجا به گروهی از هواداران خشمگین بارسا برخورد کرد.

آنها پس از مشاهده مسی شروع به دادن شعارهای اعتراضی کرده و مسی را به باد انتقاد می گیرند. فوق ستاره آرژانتینی در اقدامی عجیب، با این گروه دچار تنش لفظی می شود و اگر دخالت کاستا نبود، ممکن بود کار به جاهای باریکی کشیده شود. در این میان، دسته ای دیگر از هواداران بارسا با مشاهده این صحنه به حمایت از مسی وارد ماجرا می شوند و صحنه های عجیبی در فرودگاه لیورپول رقم می خورد.

 

در هر صورت مسی همراه با کاروان بارسا شب گذشته به بارسلون بازگشت و قطعا به این زودی ها شب تلخ و فاجعه بار لیورپول را فراموش نخواهد کرد.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: