کد خبر: ۸۱۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۹
برخی فروشگاه‌های بزرگ در پی توزیع گسترده شکر در بازار، از امروز شکر 3400 تومانی به مشتریان عرضه می‌کنند. این در حالی است که قیمت شکر طی چند هفته گذشته افزایش یافته بود.
شکر ۳۴۰۰ تومانی به بازار آمدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: با عرضه شکر تنظیم بازاری، قیمت شکر در برخی فروشگاه‌ها به کیلویی 3400 تومان عرضه می‌شود.

مشاهدات خبرنگار ما حاکی است، برای گرفتن شکر تنظیم بازاری که برای هر نفر 3 کیلوگرم داده می‌شود و در برخی فروشگاه‌ها مانند شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌شود صف‌های حدود 20 نفره بسته می‌شود.

 یکی از این فروشگاه‌ها در منطقه 19 تهران حمایت از این دارد که سهمیه‌های 2 تن برای توزیع هر نفر سه کیلوگرم اختصاص یافته و حدود 20 نفر جلو این مغازه‌ها صف بسته می‌شود که برای گرفتن 3 کیلو گرم شکر حدود نیم ساعت زمان می‌برد.

یکی از فروشندگان فروشگاه تعاونی به خبرنگار فارس، گفت: تخصیص شکر تنظیم بازاری به فروشگاه‌ها آغاز شده و قول داده‌اند که روزانه این سهمیه‌ها را اختصاص دهند. با توزیع این شکر قیمت بازار شکسته می‌شود.

روز گذشته دبیر انجمن صنایع قند و شکر به خبرنگار فارس گفت: یک میلیون و 600 هزار تن شکر تا آخر شهریور به بازار کشور تزریق می‌شود که بخشی از ‌آن تولید داخل است و بخش زیاد آن واردات خواهد شد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که واردکنندگان تعهد محضری می‌دهند که قیمت شکر وارداتی را به کیلویی 3400 تومان عرضه کنند، قیمت شکر طی چند روز آینده متعادل خواهد شد و باید به همان قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برگردد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی هم روز گذشته گفت: در سه روز گذشته بیش از 20 هزار تن با قیمت مصوب 3400 تومان به بازار عرضه شده و فروش آن در میادین و فروشگاه‌های منتخب آغاز شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت هم با بیان اینکه از روز اول ماه رمضان شکر تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود، گفت: تا کنون 150 تن شکر تنظیم بازاری تحویل میادین میوه و تره‌بار شده است.

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت استان تهران هم قول داده بود که طی روزهای آتی بازار شکر متعادل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: