کد خبر: ۸۱۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۰
بیمارستان کیش در ماه مبارک رمضان ،سنجش تراکم استخوان و اندازه گیری فیبروز کبدی را با تخفیف 50 درصدی به کارکنان و شهروندان جزیره ارائه می کند.
طرح تخفیف 50 درصدی خدمات درمانی ویژه ماه مبارک رمضان در بیمارستان کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای اجرای سیاست های دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مبنی بر ارتقای سلامت کارکنان سازمان، شرکت ها ، ادارات،  بانک ها و همچنین شهروندان ، بیمارستان کیش در نظر دارد خدمات درمانی سنجش تراکم استخوان و اندازه گیری فیبروز کبدی را با تخفیف 50 درصدی ارائه کند.

گفتنی است این طرح در بازه زمانی یک ماهه از آغاز تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود و تمامی دارندگان بیمه تامین اجتماعی و متقاضیان بدون بیمه نیز می توانند از این تخفیف بهره مند شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: