کد خبر: ۸۱۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۴۵۶
پلیس لهستان یک فرد مظنون به استفاده از تلفیق تصویر مریم «مقدس» و پرچم دگرباشان جنسی را بازداشت کرد.
بازداشت زن لهستانی به اتهام تلفیق تصویر «مریم مقدس» با پرچم همجنسگرایانوزیر کشور لهستان در حالی این خبر را در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که این تصاویر شب ۲۷ آوریل (هفتم اردیبهشت) در برخی اماکن عمومی شهر پوتسک در مرکز لهستان چسبانده شده بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  یورونیوز، در پوسترهایی که به زباله دان های پوتسک و توالت های عمومی این شهر چسبانده شده بود هاله «مقدس» دور سر مریم باکره و عیسی مسیح به رنگ پرچم رنگین کمانی در آمده بود.



پرچم رنگین کمانی نماد جنبش های هوادار حقوق دگرباشان جنسی (همجنسگرایان، دو جنس گرایان و تراجنسیتی ها) است.

محافظه کاران لهستان مخالف حقوق دگرباشان جنسی در این کشور هستند.

یوآخیم بروژینسکی، وزیر کشور لهستان در پیام توئیتری خود از پلیس به خاطر بازداشت فرد مظنون به تهیه و استفاده از این تصاویر تقدیر کرد.

بنا به گزارش رسانه های لهستان فرد بازداشت شده یک زن ۵۱ ساله است و در جریان تفتیش منزل او تصاویر مشابهی از مریم «مقدس» و عیسی مسیح به همراه هاله ای از پرچم رنگین کمانی به دست آمده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: