کد خبر: ۸۱۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۵
سخنگوی تاکید کرد: ما خواهان توازن در این مورد هستیم و وکلا مبالغ را از طریق کارت خوان دریافت کنند.
وکلا باید مبالغ حق‌الوکاله را از طریق کارت خوان دریافت کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود درباره انحصار زدایی از بازار وکالت که رئیس قوه قضاییه، گفت: در ارتباط با این موضوع ارزیابی‌ها متفاوت است. از یک طرف ادعا می‌شود تعداد وکلا کم است و مردم دسترسی به وکیل ندارند از طرفی هم جامعه وکلا می‌گویند بیکارند و درآمد مکفی ندارند، آنچه که لازم است فرهنگ استفاده از مشاور و وکیل حتی قبل از تشکیل پرونده قضایی است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: ما در پرونده‌های قضایی از حضور وکلا استقبال می‌کنیم. همه ساله تعداد زیادی به آمار جامعه وکلای ما افزوده می‌شود در این جهت ما مساعدت لازم را داریم. ما موضوعاتی که از زبان مردم می‌شنویم که در یک پرونده ۱۰۰ میلیون، ۳۰۰ میلیون، یک میلیارد کمتر یا بیشتر حق الوکاله از مردم گرفته می‌شود و بعضی هم می‌گویند که ۳۰ هزار تومان حق الوکاله دریافت کرده‌اند، ما خواهان توازن در این مورد هستیم و وکلا مبالغ را از طریق کارت خوان دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: