کد خبر: ۸۱۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۲
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به پخش موسیقی‌های غیرمجاز در مدارس واکنش نشان داد و تاکید کرد که شاداب سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون معنا پیدا می‌کند و به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست.
واکنش آموزش و پرورش به پخش برخی موسیقی‌ها در مدارس: شاداب سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون معنا پیدا می‌کند / این موضوع به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست / با هنجار شکنی و تخلف برخورد می کنیم

به گزارش خبرداغ، مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که آموزش و پرورش هر گونه تخلفی که در حوزه علمی، فرهنگی و آموزشی در مدارس اتفاق بیفتد را چشم پوشی نکرده و با آن برخورد قانونی خواهد کرد گفت: شاداب سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون معنا پیدا می‌کند و به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست.

وی افزود: اگر عواملی خارج از قوانین مدرسه در مدرسه حضور یافته و منجر به هنجار شکنی و تخلف بشوند در صورت شناسایی برخورد قانونی و جدی خواهیم داشت.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از شهروندان تهرانی تقاضا کرد در صورت اطلاع از این گونه ناهنجاری‌ها آموزش و پرورش شهر تهران را در راستای اجرای قانون یاری کرده و از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۹۶۴۰۰۶ و ۸۸۹۵۴۵۰۶ و یا از طریق سامانه شکایات آموزش و پرورش موارد و اطلاعات لازم در اختیار آنها قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: