کد خبر: ۸۱۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۶۶۹
این روزها کلیپ‌هایی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که حاکی از ورود دی‌جی‌های زیرزمینی به برخی مدارس است.مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: تمام مدارس چه دولتی و چه غیر دولتی موظف به رعایت قوانین و مقررات در حوزه‌های علمی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی هستند.چنانچه خلاف ضوابط و قوانین اقدامی صورت گیرد با آنها برخورد قانونی می‌شود.
واکنش آموزش و پرورش به ورود دی‌جی های زیرزمینی به مدارس: برخورد قانونی می‌شود

این روزها کلیپ‌هایی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که حاکی از ورود دی‌جی‌های زیرزمینی به برخی مدارس است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، مدت‌هاست که در فضای مجازی و ما بین کلیپ‌هایی که در گوشی‌های تلفن همراه ذخیره است، فیلم‌هایی از رقص و شادی در برخی مدارس دیده می‌شود.

تعداد این کلیپ‌ها خیلی زیاد نیست اما گاهی همان چند دقیقه و چند ثانیه، افکار را به این سو می‌برد که در مدارس چه خبر است؟

برخی کارشناسان به این کلیپ‌ها واکنش خاصی نشان ندادند و معتقد بودند که گاهی شادی‌های اینچنینی و به صورت کنترل شده خیلی هم ایرادی ندارد.

اما رفته رفته مدل این شادی‌ها رنگ و بوی دیگر گرفته است و پای دی‌جی‌های زیرزمینی به مدارس باز شده است.

دی‌جی‌های زن و مردی که با انتشار کلیپ در فضای مجازی و برخی شبکه‌های خارجی موقعیت‌های کاذبی را کسب کردند حالا به مدارس نفوذ کردند.

اینکه این کلیپ‌ها به کدام مدارس و مراکز اختصاص دارند، یک بحث است اما تغییر نگرش‌ها در برخی مدارس کشور نگران کننده به نظر می‌رسد.

محمد محسن‌بیگی مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص به خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: تمام مدارس چه دولتی و چه غیر دولتی موظف به رعایت قوانین و مقررات در حوزه‌های علمی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: چنانچه خلاف ضوابط و قوانین اقدامی صورت گیرد با آنها برخورد قانونی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: