کد خبر: ۸۱۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۲
رستوران‌ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.
پلیس فرودگاه: ممنوعیت فعالیت کافی شاپ ها از اذان صبح تا اذان مغرببه گزارش خبرداغ ، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: فعالیت غرفه‌های کافی‌شاپ، آبمیوه فروشی و بستنی‌فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران‌ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

سردار حسن مهری در نشست هماهنگی اصناف و غرفه داران با پلیس فرودگاه های کشور ضمن آرزوی سلامتی برای همه ملت ایران در آستانه حلول ماه مبارک رمضان اظهارکرد: مسئولیت حفظ و رعایت شان و منزلت روزه داران در فرودگاه وظیفه همگانی است خصوصا اصناف و غرفه داران مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند.

وی افزود: تامین محل مناسب و به دور از دید روزه داران برای پذیرایی از مسافران در این ماه به عهده اصناف و غرفه داران است در غیر این صورت پلیس از فعالیت آنان جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور درباره محدودیت های غرفه داران و رستوران های فرودگاه ها در این ماه، عنوان کرد: فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی، بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

وی تاکید کرد: مسافران برای حفظ حرمت این ماه مبارک و رعایت شان و منزلت روزه داران، در ملاءعام تظاهر به روزه خواری نکنند و در صورتی که به هر دلیل قادر به گرفتن روزه نیستند به محل هایی که در ترمینال ها از قبل مشخص شده مراجعه کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار مهری تصریح کرد: پلیس هم برای حفظ کرامت ماه مبارک رمضان با انجام گشت های محسوس و نامحسوس بر رعایت قوانین در این ایام نظارت خواهد کرد.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: