کد خبر: ۸۱۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۷۱۷
پرسپولیس قصد به خدمت گرفتن لژیونر غول پیکر فوتبال ایران را دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، رایان تفضلی، ستارۀ ایراانی - انگلیسی تیم پیتر بورو یونایتد شب گذشته همراه با تیمش نتوانست به رقابت‌های پلی‌اف چمپیونشیپ راه یابد و با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول به کار خود پایان داد. این بازیکن که از نظر فیزیکی در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد اکنون مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

 

 

 

با توجه به شرایط جسمانی سیدجلال حسینی و سن بالای این بازیکن و همچنین کمبود مدافع مرکزی در میان سرخ‌پوشان، برانکو ایوانکوویچ قصد دارد یک مدافع با تجربه که تخصص حضور در قلب دفاعی را داشته باشد به جمع شاگردانش اضافه کند.  تفضلی با جثه‌ای بزرگ و قد 196 سانت یگزینه‌ای مناسب برای پرسپولیس به حساب می‌آید.

 

 

از همین‌رو باشگاه پرسپولیس رایان تفضلی 27ساله را مدنظر قرار داده و می‌خواهد در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی این بازیکن را جذب کند. تفضلی همواره رویای حضور در تیم ملی ایران را داشته و حضور در پرسپولیس نزدیک‌ترین راه برای تحقق این رویا می‌باشد و او نیز بی‌میل نیست تا با حضور در فوتبال ایران یکی از ملی‌پوشان ایرانی لقب بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: