کد خبر: ۸۱۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۴
رحمان سعادت گفت: هر گونه اصلاح قیمت بنزین وافزایش قیمت بنزین بدون افزایش یارانه، مردم را به فقر مزمن می‌برد.
یک اقتصاددان: شرط گران کردن بنزین، افزایش یارانه استبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ، رحمان سعادت اقتصاددان درباره اهمیت نرخ گذاری بنزین درایران گفت: مسأله بنزین اهمیت زیادی در اقتصاد ایران دارد چرا که بنزین تنها یک کالا نیست بلکه کالایی است که گرانی و افزایش قیمت آن بر قیمت بسیاری از کالاها و خدمات تأثیر گذار است بنابراین تصمیم گیری درباره چند و چون آن بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: مسأله بنزین در ایران همواره اهمیت داشته است و دولتها در این باره با احتیاط و وسواس قابل توجهی سخن گفته یا به آن ورود کرده‌اند، آنچه را در حال حاضر درخصوص افزایش نرخ بنزین که ناشی از قاچاق این حامل انرژی به کشورهای همسایه مطرح شده،باید به صورت کلی و با لحاظ کردن تأثیر گذاری آن بر افزایش سطح عمومی قیمت‌ها دنبال کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: