کد خبر: ۸۱۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۸
امروز برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، دامنه‌هایی از زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌هایی از استان‌ خراسان ‌های رضوی، شمالی، جنوبی، کرمان و یزد بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.برای تهران امروز در برخی ساعات وزش باد و افزایش ابر به همراه بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. فردا و روز سه شنبه هوای پایتخت صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.
آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور؛ تهران گرم‌تر می‌شود

سازمان هواشناسی از بارش باران ۳ روزه در استان‌های واقع در شمال غربی و نیمه شرقی کشور خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، امروز برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، دامنه‌هایی از زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌هایی از استان‌ خراسان ‌های رضوی، شمالی، جنوبی، کرمان و یزد بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا برای نیمه شرقی کشور بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد و روز سه شنبه علاوه بر نیمه شرقی، نواحی شمالغربی هم افزایش ابر و بارش پراکنده خواهند داشت.

از ظهر فردا و روز سه شنبه مرکز و شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم می شود که ارتفاع موج به 2 متر می‌رسد.

برای تهران امروز در برخی ساعات وزش باد و افزایش ابر به همراه بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. فردا و روز سه شنبه هوای پایتخت صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: