کد خبر: ۸۱۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۳۶۴
بارسلونا شب گذشته بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را با سه گل برابر لیورپول پیروز شد.
کلوپ: هرگز نگفته بودم بی‌خیال سوارز شوید
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: بارسلونا شب گذشته بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را با سه گل برابر لیورپول پیروز شد.

شکل بازی به گونه ای نبود که لیورپول با سه گل بازنده شود ولی درخشش لیونل مسی همه معادلات را به هم زد و حالا بارسا مسیری به مراتب هموارتر برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان پیش رو دارد. بارسا ابتدا توسط لوئیس سوارز به گل دست یافت و نیمه اول را با همین گل برنده راهی رختکن شد و مسی در نیمه دوم با دبل خود، کار را تمام کرد.


یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد شکست تیمش گفت:« خیلی خوب بازی کردیم و معتقدم این بهترین بازی ما در دو سال گذشته بود. از شکل بازی تیمم راضی هستم؛ هرچند 3-0 بازنده شدیم. کسی که بازی را ندیده باشد، قطعا تصورش چیز دیگری خواهد بود و فکر می کند ما تسلیم محض بارسا بودیم اما اینطور نبود. باختن در چنین بازی هایی اگر بتوانید در زمین حریف گل بزنید، توجیه پذیر است اما مشکل اینجاست که ما نتوانستیم در نوکمپ گلزنی کنیم و حالا یک بازی سخت دیگر در آنفیلد منتظر ماست.»

کلوپ در مورد گلزنی سوارز گفت:« من هرگز نگفته بودم فقط حواس تان به مسی باشد و بیخیال سوارز شوید. واقعیت این است که تنها با مهار مسی نمی توانید بارسا را متوقف کنید؛ چرا که این تیم ستاره هایی چون سوارز دارد که مهارشان بسیار سخت است. اگر هم فقط به مسی و سوارز فکر کنید، فضا برای دیگر بازیکنان شان مهیا می شود.»

شانس برای جبران:« قطعا بدون شانس نخواهیم بود؛ چون در فوتبال هر چیزی ممکن است. قبل از بازی شانس ما برای رسیدن به فینال خوب بود ولی الان اینطور نیست. بارسا در نوکمپ هم متکی به ضد حملات بود و در آنفیلد نیز چنین خواهد کرد و این کار را برای هر تیمی دشوار می کند. این شکست، کار را سخت کرد ولی ناامید نیستیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: