کد خبر: ۸۱۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۰
یک دادگاه تجدیدنظر در مورد پرونده توییت های جتجالی مدیرعامل تسلا؛ ایلان ماسک، رای داده است که از این پس وکلای شرکت تسلا حق نظارت بر فعالیت های توییتری ایلان ماسک را خواهند داشت.
توییت های مدیرعامل تسلا رصد می شود / ایلان ماسک تنها تحت نظارت وکلا حق اظهار نظر خواهد داشت

یک دادگاه تجدیدنظر در مورد پرونده توییت های جتجالی مدیرعامل تسلا؛ ایلان ماسک، رای داده است که از این پس وکلای شرکت تسلا حق نظارت بر فعالیت های توییتری ایلان ماسک را خواهند داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، از مدت ها پیش ایلان ماسک به علت فعالیت های توییتری خود زیر ذره بین کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده قرار دارد. علت اصلی این حساسیت ها به توییت های ماسک در خصوص واگذاری سهام تسلا به بخش خصوصی باز می گردد.

ایلان ماسک چندین بار طی سال 2018 میلادی و اوایل 2019 اقدام به انتشار توییت هایی کرد که اساسا سند و مدرکی نداشتند و صرفا به سهام این شرکت ضربه زدند. همین موضوع باعث شد ماسک متهم به پرداخت جریمه نقدی و تعهد برای نحوه توییت هایی شود که در خصوص تسلا منتشر می کند.

اکنون بعد از چند هفته مذاکرات،کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده، تصمیم گرفت که ماسک باید تحت نظارت گروه وکلای تسلا در خصوص سهام یا مسائل مالی تسلا توییت و هر گونه توییت های مربوط به سلامت مالی، فروش و یا انتشار تعداد خودروهای تسلا بدون تایید وکلا غیرقانونی خواهد بود.

بر اساس این قرارداد جدید ماسک باید این نوع اطلاعات را از توییت های خود حذف و یا اساسا با نظارت مشخص منتشر کند:

_هر نوع پیشنهاد ادغام، خرید، مناقصه یا سرمایه گذاری های مشترک

_هر نوع اطلاعات تولید، فروش و یا تعداد تحویل خودرو (واقعی یا تخمین زده شده) که تا لحظ توییت مسکوت بوده است

_اطلاعات مرتبط با خطوط جدید تولید

_تغییر وضعیت اوراق بهادار تسلا، تسهیلات اعتباری، یا وام

_هر نوع اعمال تغییر در بخش های مدیریتی

باید دید آیا ایلان ماسک که کارنامه ناامید کننده ای در خصوص مدیریت توییت های خود دارد، می تواند این بار روی توییت های خود کنترل کافی داشته باشد یا باز هم شکست می خورد. این موضوعی است که زمان آن را تعیین می کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: