کد خبر: ۸۱۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۱۵۲۸
یوسف صدیقی به عنوان مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مناطق محروم کشور منصوب شد.
یوسف صدیقی مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق محروم کشور شد
سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی یوسف صدیقی را به عنوان مشاور و نماینده ویژه خود در مناطق محروم کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز ؛ متن حکم وزیر بهداشت بدین شرح است: با توجه به سوابق ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور و نماینده ویژه اینجانب در نقاط محروم منصوب می‎شوید. بدیهی است بررسی نقاط ضعف و قوت در خدمت‌رسانی به مردم نقاط محروم کشور و تهیه نقشه راه توسعه زیرساخت‌های مناطق مذکور با همکاری معاونت‌های ذیربط از مسئولیت‌های اساسی جنابعالی است. امید است با اتکال به خداوند بزرگ و بهره گیری از کلیه ظرفیت های درون و بیرون از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رسیدگی به نقاط محروم و کمتر برخوردار کشور موفق باشید.

عضویت در کمیته قانون مدیریت خدمات کشوری، عضویت در ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، عضویت در شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور، عضویت در شورای تحول اداری سازمان برنامه و بودجه، عضویت در شورای راهبری استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد استان‌های کشور...، بخشی از سوابق و فعالیت‌های وی هستند. 

همچنین فرمانداری شهرستان طالقان، ریاست شورای آموزش و پرورش طالقان، عضویت در کارگروه نظارت بر ماموریت‌های خارج از کشور، عضویت در هیأت امناء و مؤسس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از دیگر سوابق وی در سال‌های دور و نزدیک است.  

یوسف صدیقی مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق محروم شد

یوسف صدیقی که دانش آموخته مقطع دکترا در رشته ارتباطات و صاحب تالیفاتی در این حوزه است، دارای سوابق مشاوره در حوزه‌های امور بانکی، بازرگانی و اقتصادی، پژوهشی، برنامه‌ریزی و آموزشی در سطوح عالی کشور نیز است.

یوسف صدیقی مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق محروم شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: