کد خبر: ۸۱۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۳
در حالی که اورژانس تهران دلیل مرگ مرحوم مجتبی زارعی هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را اوردوز اعلام کرده بود، اقوام آن مرحوم ادعای فوق را تکذیب می کنند.
یکی‌ از نزدیکان هوادار مرحوم پرسپولیس: ایست قلبی بود نه اوردوزبه گزارش خبرداغ ،  علی حلیمی یکی از اقوام مرحوم زارعی در این رابطه به خبرورزشی گفت: آقامجتبی بچه سالم و پاکی بود. این بنده خدا اهل سیگار و قلیان هم نبود چه رسد به... بعد از ظهر دیروز (شنبه) پزشکی قانونی دلیل اصلی مرگ ایشان را ایست قلبی عنوان کرد. ما حتی با بازرسی وزارت بهداشت هم تماس گرفتیم تا به اورژانس تهران تأکید کند که خبرش را اصلاح کند ولی متأسفانه در خبر ساعت ۱۸:۳۰ باز هم همان خبر قبلی خوانده شد. 


حلیمی افزود: مرحوم زارعی به دلیل فشار عصبی ناشی از بازی دچار ایست قلبی شد و متأسفانه فوت کرد ولی شایعات دیگر مطرح شده در مورد او اصلاً صحت ندارد و حتماً پیگیری میکنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: