کد خبر: ۸۱۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۲۶۰
دادستان مرکز مازندران خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس خبر داد.
مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید‌یونس حسینی‌عالمی در خصوص این مرگ مشکوک گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی شهرستان چالوس مبنی بر فوت دو مرد جوان در یک منزل استیجاری واقع در منطقه هچیرود، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: افراد مذکور منزل را به صورت شبانه در ساعت ۲ بامداد همان روز اجاره کرده و قرار بود در ساعت ۱۴ همان روز نیز تخلیه کنند.

حسینی‌عالمی افزود: صاحبخانه با مراجعه به محل و دق الباب با عدم پاسخگویی دو جوان مواجه شده و پس از مشکوک شدن به قضیه مراتب به پلیس اعلام شد.

دادستان مرکز مازندران اظهار کرد: حسب دستور قضایی، مامورین کلانتری و پلیس آگاهی با حضور مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه و مشخص شد دو جوان فوق الذکر در داخل منزل بنا به دلیل نامشخصی فوت کرده و طبق نوشته ای که به امضا و اثر انگشت هر دو نفر رسیده به خودکشی اشاره کرده اند.

حسینی عالمی ادامه داد: پس از حضور مقام قضایی و ضابطین در محل کشف اجساد، بررسی های لازم و مستندسازی مدارک انجام گرفته و دستور انتقال اجساد و بررسی علت فوت از سوی پزشکی قانونی صادر شد.

وی با اشاره به ارجاع پرونده به یکی از شعبات دادسرای شهرستان چالوس، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای دستیابی به نتایج جامع در رابطه با پرونده مذکور ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: