کد خبر: ۸۱۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۳۸۵
گویا ستاره میلیاردی پرسپولیس قصد شکایت از این تیم را دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ماریو بودیمیر، در نقل‌وانتقالات نیم فصل لیگ برتر ایران با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ و با سروصدای فراوان به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شد. اما این بازیکن هیچ‌گاه نتواست آنطور که باید در جمع سرخ‌پوشان عملکرد مناسبی از خود نشان دهد و در میان هواداران این تیم نیز مورد غضب قرار گرفت.

 

 

 

این مهاجم تنومند که برانکو علاقۀ خاصی به او دارد چند روز پیش به دلیل مداوای مصدومیت و همچنین ملاقات با خانواده به کرواسی سفر کرد. اما اکنون شایع شده که این بازیکن قصد دارد به دلیل پرداخت نشدن مبلغ قراردادش از پرسپولیسبه فیفا شکایت کند تا از طریق قانونی مبلغ قرارداد خود را دریافت کند.

 

این عمل بودیمیر در حالی‌که شاگردان برانکو در بحبوحۀ قهرمانی در لیگ برتر و همچنین صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا هستند در نوع خود بسیار زشت و باورنکردنی است. باید دید که این شایعه تا چه حد به واقعیت نزدیک می‌باشد و آیا در روزهای آینده اخبار عجیب‌تری در این‌باره خواهیم شنید یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: