کد خبر: ۸۱۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۶
رئیس قوه قضاییه گفت: گزارشاتی که به دست ما رسیده که نشان می‌دهد افرادی که در عربستان اعدام شده‌اند انسان‌های آزاده هستند که برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کنند.
رئیسی: گزارش‌هایی درباره اعدامی‌های اخیر ریاض به دستمان رسیده است/ عربستان چه زمانی با تروریسم مبارزه کرده است که این بار دومش باشد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با قضات و روسای دادگستری‌های کل کشور ضمن محکوم کردن اقدام عربستان سعودی مبنی بر اعدام ۳۷ تن از شهروندان این کشور گفت: امروز آنچه که در دستگاه ناعادلانه قضاوت سعودی با عنوان مبارزه با تروریسم مشاهده می‌کنید جلوه‌ای از هوا پرستی است. گزارشاتی که به دست ما رسیده که نشان می‌دهد افرادی که اعدام شده‌اند انسان‌های آزاده‌ای بودند که برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کردند.

ریاست قوه قضاییه با انتقاد از تمامی سازمان‌های بین‌المللی که در این زمینه سکوت کرده‌اند، گفت: از سازمان‌ها و نهادهایی که مدعی حقوق بشر هستند می‌خواهیم تحقیق کنند که آیا این افراد تروریست بوده‌اند یا خیر عربستان چه زمانی با تروریسم مبارزه کرده است که این بار دومش باشد.

وی ادامه داد: سعودی‌ها مورد حمایت غربی‌ها و اروپایی‌ها هستند چرا بیان نمی‌شود جرم این افراد چه بوده که اینگونه به طور علنی آنها را به خاک و خون کشیده‌اند.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
پسر شاه‌سعودی: ایران به تروریست‌ها پناه می‌دهد
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷
فارس نوشت: معاون وزیر دفاع عربستان سعودی، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت که برخی با نگرش‌های خود به دنبال این هستند که منطقه به عقب برگردد.
پسر شاه‌سعودی: ایران به تروریست‌ها پناه می‌دهد
به گزارش جهان نيوز، «خالد بن سلمان»، معاون وزیر دفاع سعودی و پسر پادشاه سعودی، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از «افراط گرایی و تروریسم» متهم کرد.

او که امروز چهارشنبه (چهارم اردیبهشت) در هشتمین کنگره امنیت بین‌الملل مسکو، پایتخت روسیه سخنرانی می‌کرد، اتهام‌های تکراری مقام‌های سعودی علیه ایران را تکرار کرد.

سفیر سابق عربستان سعودی در آمریکا گفت که ایران بر اساس اقدامات و اصول انقلابی فرامرزی تعامل می‌کند و مدعی شد که ایران با «اقدامات خطرناک» خود قوانین بین‌الملل را نقض می‌کند.

به گزارش راشا تودی، خالد بن سلمان ادعا کرد که ایران به تروریست‌ها پناه می‌دهد و به گروه‌های افراطی کمک مال و تسلیحاتی می‌کند.

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی که کشورش از حامیان سلفی‌گری و خاستگاه افراطی گری وهابیت در جهان اسلام است، درباره آنچه سیاست‌های هرج و مرج و نابودی خواند هشدار داد.

بن سلمان گفت: «منطقه به چهارراهی رسیده است که مستلزم موضع قاطعانه است. یا اینکه به سیاست‌های هرج و مرج، ویزانی و روش صدور انقلاب، فرقه‌گرایی و نگرش واپس‌گرا که می‌خواهد منطقه را به عقب برگرداند، تن دهیم و یا اینکه به این مسئله خود، با نگرشی که بدان اعتماد داریم و به سوی آینده توأم با امنیت و ثبات برای ملت‌های منطقه حرکت می‌کنیم، فیصله دهیم».

خالد بن سلمان به دنبال قتل و مثله شدن «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار سعودی در کنسول‌گری عربستان سعودی در ترکیه (دهم مهر ماه گذشته)، و فشارهای افکار عمومی جهان و سازمان‌های بین‌المللی به ریاض،‌ از سوی محمد بن سلمان، ولی‌عهد و برادر بزرگش به سمت معاونت وزیر دفاع انتخاب شد. وزیر دفاع سعودی شخص ولی‌عهد است.

از زمان روی کار آمدن پادشاه جدید (سلمان بن عبدالعزیز) که بر خلاف رسم خاندان پادشاهی سعودی، پسر خود را به عنوان ولی‌عهد انتخاب کرد، مقام‌های عربستان سعودی از جمله شخص محمد بن سلمان سعی دارد افراط گرایی و شکل‌گیری‌های گروه‌های تروریستی از جمله داعش، را به انقلاب اسلامی ایران ربط دهند.

ولی‌عهد سعودی چهاردهم فروردین ماه سال 97 در گفت‌وگویی که با نشریه آتلانتیک داشت، ایران را محور و یکی از اضلاع مثلث شرارت در منطقه غرب آسیا خواند و گفت که تهران به دنبال ایجاد امپراتوری خود در این منطقه است.



۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۲۰:۴۰
معاون وزیر دفاع عربستان سعودی نماینده تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است.
همه مردم دنیا می دانند سعودی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک منبع مالی تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند و همچنان نیزادامه می دهند.
گروهک تروریستی جیش الظلم یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
ارسال تسلیحات آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی ازسال 2011 تاکنون خریداری شده سعودی ها جنایتکارشماره یک دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و ضد بشریت برای تروریست ها درسوریه درساله سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک شرم آوراست.
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۲۲:۵۴
عربستان درجنگ یمن ازداعش و القاعده کمک گرفته


۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۲۲:۵۶
عربستان ازتروریسم درسراسرجهان حمایت می کند.

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۲۳:۰۲
عربستان همچنان بزرگ ترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.


۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۰۰:۳۸
عربستان جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و صهیونیست ها درسایه سکوت سازمان های بین المللی ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل
درپاسخ به مدعیان حقوق بشر
درپاسخ به نماینده دائم آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم فرانسه درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم عربستان سعودی درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل
درپاسخ به کاخ سفید.
درپاسخ به اتحادیه اروپا
درپاسخ به اتحادیه عرب
درپاسخ به جنایتکاران جنگی
درپاسخ به حامیان اصلی تروریسم
درپاسخ به حامیان اصلی القاعده
درپاسخ به حامیان اصلی داعش
درپاسخ به حامیان اصلی مخالفان سوری
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست ها درسوریه

کشف مقادیر زیادی تسلیحات از جمله ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در درعا

تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

به نقل از تلویزیون الاخباریه سوریه، مقادیر دیگری تسلیحات و مهمات از جمله سلاحها و مهمات ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر جای مانده از تروریستهای تکفیری در حومه غربی درعا کشف و ضبط شد.
ارتش سوریه در حال جستجو و پاکسازی استان درعا از آثار شبکه های تروریستی مسلح بود که این تسلیحات و مهمات را کشف کرد. این اسلحه و مهمات با کمک اطلاعاتی اهالی منطقه کشف و ضبط شد. بیشتر این سلاحها و مهمات ساخت آمریکاست.
یکی از نیروهای نظامی سوری گفت: «در ادامه عملیات جستجوی استان درعا، ما انبارهای مخفی سلاح و مهمات را در مزارع مختلف در حومه غربی درعا کشف و ضبط کردیم. این سلاحها حامل تیربار، تفنگهای خودکار، تفنگهای ویژه تک تیراندازی و انواع گلوله و موشکهای ضد زره از جمله ساخت آمریکا و دستگاههای مخابراتی و امکانات و تجهیزات بیمارستانهای میدانی، بمبهای دست ساز، دستگاههای مخابراتی است.»


تروریست واقعی سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک همراه با چند کشور جنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همه جانیه ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شوریشان سوری، تکفیری ها، وگروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه می دهند.

تروریست واقعی ملت نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک همراه با چند کشور جنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همه جانیه ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شوریشان سوری، تکفیری ها، وگروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ملت آمریکا، دولت آمریکا و ارتش آمریکا، هرسه تروریست هستند.


1 - سيا، کاخ سفید و ارتش آمريکا تروريست هستند
2 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 1357 تاکنون ازگروهک تروریستی منافقین درایران، عراق وفرانسه و دیگرکشورهای اروپایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران حمایت می کنند.
3 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم درافغانستان، سراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کنند.
4 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون ازالقاعده درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کنند.
5 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک درسال 2003 بدون اجاز و مجوز سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی به همراه انگلیس جنایتکارشماره یک به عراق تحاوز و حمله کردند براثرآن هزاران کودک و... عراقی ها جان خود را ازدست دادند و سربازان آمریکایی و سربازان انگلیسی به زنان و دحتران عراقی تجاوزکردند ومجامع حقوق بشری قانون جنگل ازسال 2003 تاکنون کاری نمی کنند، حفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
6 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازتمام تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
7 - ائتلاف آمریکایی ازسال 2014 تاکنون کمک، حمایت وپشتیبانی ازتروریست های داعش مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه و عراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
8 - آمریکایی ها شماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک ازسال 2005 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی از عربستان سعودی درجنگ یمن مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
9 - عربستان سعودی همراه با چند کشورجنایتکاردیگر ازسال 2015 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی با بماران ونسل کشی کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد و همچنان نیزادامه دارد.
10 - صهیونیست ها جنایتکارشماره یک بیش از70 سال است با حمایت آمریکایی ها جنایتکارشماره یک، کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک و برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین را قتل عام می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی بیش از70 سال است هیچ اعتراضی به جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

سعودی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون با کمک، حمایت وپشتیبانی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
درپاسخ به رئیسی، رئیس قوه قضائیه
درپاسخ به قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار!
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون درعراق، افغانستان، لیبی ومنطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه شده است.
دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکایی ها نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و مجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
آنچه امروز درسوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، لبنا، نوارغزه، فلسطین، منطقه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا ومتحدانش است.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک مورد اعتماد ما نیست.
حرف قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک دیگر چه اعتباری دارد؟
چه کسی باور می کند قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نگران حقوق بشر درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، میانمار، سوریه، یمن، منطقه وجهان است.
آمریکا جنایتکارناقض حقوق بشراست / پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به همراهی انگلیس با کمک مالی برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین، مغرب واردن ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار ضد علیه ایران، مصرف داخلی آمریکا است.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از طالبان کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتکفیری ها کرد.
دولت آمریکا بیشرین حمایت را از گروه های تروریستی کرد.
دولت آمریکا بیشرین حمایت را از مخالفان سوری کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از ارتش آزاد سوریه کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جبهه النصره کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جنایتکاران جنگی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، میانمار کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از حامیان اصلی تروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از رژیم جعلی صهیونیستی کرد.
دولت آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
دولت آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
که قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
آمریکا جنایتکاردشمن تاریخی مردم ایران است.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درمورد جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن ومنطقه خفه خون گرفتن، کاری نمی کند و سکوت اختیارکرده است.
حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار درباره ایران برای ما هیچ ارزشی ندارد.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیابی کند.
بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش صدام دیکتاتورکمک های و حمایت های همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و با کمک های مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار، سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، حقوق بشرآمریکایی، حقوق بشراروپایی و سازمان های بین المللی خیانتکاراست.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با دستور مستقیم آمریکا وغرب علیه مردم ایران از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان استفاده کرده است / و مجامع حقوق بشری بیش از 30 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
ومجامع حقوق بشری 1367/04/12 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی ازسال 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وگری فرمانده آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
سرنگون کردن هواپیمای مسافری کشورمان توسط فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکایی ها، وحقوق بشرآمریکایی ومدعیان حقوق بشراست.
آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان را توصیح دهد.
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران توسط فرمانده آمریکایی وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردردرنیاست.
آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
جنایات کاخ سفید ننگ بزرگ تاریخی است.
کاخ سفید تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
چرا فرمانده بی ادب آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟
رفتارکاخ سفید شرم آوراست.
رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست.
نباید درقبال جنایات وحشیانه و وحشی گری فرمانده بی ادب آمریکایی سکوت کرد.
فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی هواپیمای مسافری کشورمان را سرنگون کرد اما مدال افتخار دریافت کرد و عدهای در کشور نسبت به آن اتفاق بیشرمانه سکوت کرده بودند حال چه شده که در مورد یک مأمور نیروی انتظامی که به وظیفه قانونی خود عمل کرده همان عده صدای ضجه و مویهشان گوش فلک را کر کرده است!

اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت سال جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
آمریکا شریک جنایات صدام است.
انگلیس شریک جنایات صدام است.
فرانسه شریک جنایات صدام است.
آلمان شریک جنایات صدام است.
عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.


بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر.
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند.
آمریکا جنایتکارشماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
کاخ سفید ازسال 1357 تاکنون درفرانسه با گروهک تروریستی منافقین همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، پاکستان ومنطقه با تروریسم همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
واشنگتن حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
هرچه می توانید روی موشک کاری کنید/ آمریکا باید سیلی بخورد.
دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود.
آمریکا ازسال 1357 تاکنون ثابت کرد که با ملت دشمن است، نه موشک
چرا آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ درتاریخ 1367/04/12
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران درتاریخ 1367/04/12 وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و...
فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمسلمانان منا!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
درپاسخ به رئیسی، رئیس قوه قضائیه
دبیرکل بی ادب سازمان ملل درنشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به همراه کشورهایی حامیان اصلی گروهگ تروریستی منافقین، حامیانه اصلی صدام دیکتاتور وحامیان تروریسم، القاعده، طالبان، جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی به خاطر ناتوانی، تاکنون، سکوت و خیانت های دولت روحانی، مدیران روحانی و مسئولان، ایران را به نقض حقوق بشر و... متهم می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
عربستان جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک حامی داعش، پسرشاه سعودی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت معاون وزیردفاع عربستان جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک صهیونیستی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند شرم آوراست.


پسر شاه‌سعودی: ایران به تروریست‌ها پناه می‌دهد

4 ارديبهشت 1398 ساعت 19:07

فارس نوشت: معاون وزیر دفاع عربستان سعودی، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت که برخی با نگرش‌های خود به دنبال این هستند که منطقه به عقب برگردد.

به گزارش جهان نیوز، «خالد بن سلمان»، معاون وزیر دفاع سعودی و پسر پادشاه سعودی، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از «افراط گرایی و تروریسم» متهم کرد.

او که امروز چهارشنبه (چهارم اردیبهشت) در هشتمین کنگره امنیت بین‌الملل مسکو، پایتخت روسیه سخنرانی می‌کرد، اتهام‌های تکراری مقام‌های سعودی علیه ایران را تکرار کرد.

سفیر سابق عربستان سعودی در آمریکا گفت که ایران بر اساس اقدامات و اصول انقلابی فرامرزی تعامل می‌کند و مدعی شد که ایران با «اقدامات خطرناک» خود قوانین بین‌الملل را نقض می‌کند.

به گزارش راشا تودی، خالد بن سلمان ادعا کرد که ایران به تروریست‌ها پناه می‌دهد و به گروه‌های افراطی کمک مال و تسلیحاتی می‌کند.

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی که کشورش از حامیان سلفی‌گری و خاستگاه افراطی گری وهابیت در جهان اسلام است، درباره آنچه سیاست‌های هرج و مرج و نابودی خواند هشدار داد.

بن سلمان گفت: «منطقه به چهارراهی رسیده است که مستلزم موضع قاطعانه است. یا اینکه به سیاست‌های هرج و مرج، ویزانی و روش صدور انقلاب، فرقه‌گرایی و نگرش واپس‌گرا که می‌خواهد منطقه را به عقب برگرداند، تن دهیم و یا اینکه به این مسئله خود، با نگرشی که بدان اعتماد داریم و به سوی آینده توأم با امنیت و ثبات برای ملت‌های منطقه حرکت می‌کنیم، فیصله دهیم».

خالد بن سلمان به دنبال قتل و مثله شدن «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار سعودی در کنسول‌گری عربستان سعودی در ترکیه (دهم مهر ماه گذشته)، و فشارهای افکار عمومی جهان و سازمان‌های بین‌المللی به ریاض،‌ از سوی محمد بن سلمان، ولی‌عهد و برادر بزرگش به سمت معاونت وزیر دفاع انتخاب شد. وزیر دفاع سعودی شخص ولی‌عهد است.

از زمان روی کار آمدن پادشاه جدید (سلمان بن عبدالعزیز) که بر خلاف رسم خاندان پادشاهی سعودی، پسر خود را به عنوان ولی‌عهد انتخاب کرد، مقام‌های عربستان سعودی از جمله شخص محمد بن سلمان سعی دارد افراط گرایی و شکل‌گیری‌های گروه‌های تروریستی از جمله داعش، را به انقلاب اسلامی ایران ربط دهند.

ولی‌عهد سعودی چهاردهم فروردین ماه سال 97 در گفت‌وگویی که با نشریه آتلانتیک داشت، ایران را محور و یکی از اضلاع مثلث شرارت در منطقه غرب آسیا خواند و گفت که تهران به دنبال ایجاد امپراتوری خود در این منطقه است.


عربستان جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک حامی داعش، پسرشاه سعودی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت معاون وزیردفاع عربستان جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک صهیونیستی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند شرم آوراست.

آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر به سرکردگی کاخ سفید جنایتکارشماره یک حامی تروریسم، القاعده، ظالبان، دیگر گروه های تروریستی، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک صهیونیستی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند شرم آوراست.

عربستان جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک حامی داعش، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک صهیونیستی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند شرم آوراست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: