کد خبر: ۸۱۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۵
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفته است که این شورا تاکنون تصمیمی برای سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین اتخاذ نکرده است. علی بختیار تصریح کرد:ظاهراً در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مباحثی درباره بنزین مطرح شده است که نمایندگان نیز از آن بی‌اطلاع هستند.
یک نماینده: ظاهرا در جلسه سران قوا مباحثی درباره بنزین مطرح شده / شورای عالی انرژی تصمیمی برای سهمیه‌بندی بنزین نداشته / پیشنهاد گرانی ۲۰۰ تومانی بنزین برای کمک به مناطق سیل‌زده رای نیاورد

به گزارش خبرداغ ، عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفته است که این شورا تاکنون تصمیمی برای سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین اتخاذ نکرده است.

علی بختیار عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره احتمال سهمیه‌بندی بنزین، گفت: در شورای عالی انرژی که آخرین جلسه آن 28 اسفند سال گذشته برگزار شد، درباره این موضوع بحثی مطرح نشد.

وی با بیان اینکه در مجلس نیز بحثی درباره سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، ادامه داد:حتی در زمان بررسی بودجه سال 98 سناریوهای مختلفی برای قیمت و سهمیه‌بندی بنزین مطرح شد که نمایندگان با تمامی آنها مخالفت کردند.

نماینده گلپایگان در مجلس تصریح کرد:ظاهراً در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مباحثی درباره بنزین مطرح شده است که نمایندگان نیز از آن بی‌اطلاع هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه طرحی فراکسیون امید برای جبران خسارت سیل‌زدگان تدوین کرده بود که پیشنهاد شده بود در آن طرح آورده شود که 200 تومان به قیمت بنزین و گازوئیل افزوده شود و مبلغ مابه‌التفاوت به سیل‌زدگان اختصاص داده شود، اظهار داشت:این پیشنهاد در جمع‌بندی نهایی طرح رای نیاورد و عملاً این موضوع نیز از راه به جایی نبرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: