کد خبر: ۸۱۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۲۰۹
علی عسکری در دستوری به مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما نوشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانه‌ای اسپانسر‌هایی که مانع این فضیلت هستند تجدید نظر کنید.
نامه رئیس صداوسیما به مدیرکل بازرگانی: با توجه به فرمایش رهبری در مورد فرهنگ کار، نسبت به بروز و ظهور اسپانسر‌هایی که مانع این فضیلت هستند، تجدید نظر شود

رئیس سازمان صدا وسیما خواستار تجدیدنظر در ظهور و بروز رسانه‌ای اسپانسر‌هایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صدا و سیما؛ علی عسکری در پی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از ترویج روش‌هایی که فرهنگ کار و تلاش را تضعیف می‌کنند در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه‌ای اسپانسر‌هایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند.

متن دستور رئیس سازمان صدا وسیما به شرح ذیل است:

جناب آقای مهدوی مهر
مدیرکل بازرگانی سازمان
سلام علیکم

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانه‌ای اسپانسر‌هایی که مانع این فضیلت هستند تجدید نظر کنید.

علی عسکری
رئیس سازمان صدا وسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: