کد خبر: ۸۱۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۷
علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون نارضایتی خود را از نامگذاری خیابانی به نام خود در شهر تهران اعلام کرد.
نصیریان: نامگذاری خیابان‌ها به نام هنرمندان ریاکارانه است
به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون نارضایتی خود را از نامگذاری خیابانی به نام خود در شهر تهران اعلام کرد.


علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، نارضایتی خود را از نامگذاری خیابانی به نامش در تهران ابراز کرد و گفت: «این کار را دوست ندارم زیرا در آن خودنمایی و ریاکاری وجود دارد و من علاقه‌ای به این امر ندارم.»

گفتنی است، نصیریان پیش‌تر نیز از این اقدام شورای شهر تهران ابراز نارضایتی کرده و گفته بود: راستش من از ابتدا راضی به این اقدام نبودم. اصولا به این کارها علاقه ندارم و دوست ندارم نامم روی تابلوی کوچه و خیابان زده شود. اصلا هم دوست ندارم. وی افزود: به افرادی که از جانب شورای شهر با من تماس گرفتند گفتم که راضی نیستم، اما آنها گفتند ما چنین تصمیمی گرفته‌ایم و با قدرت اجرایی که داشتند این کار را انجام دادند. اساسا لزومی نمی‌بینم نام ورزشکاران و هنرمندان روی خیابان‌ها زده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: