کد خبر: ۸۱۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۶
بانوی وزنه بردار ایران گفت: با توجه به شرایط بدنی ام رکوردهایی که در مسابقه ثبت کردم خوب بود و از الان برای مسابقات بعدی آماده می شوم.
بانوی وزنه بردار ایران: از الان خودم را برای مسابقات بعدی آماده می‌کنمبه گزارش خبرداغ ،  الناز باجلانی پس از حضور در مسابقات وزنه برداری بانوان قهرمانی آسیا بیان کرد: من در تمرینات بالاتر از این وزنه زده بودم و ۸۲ یک ضرب و ۹۵ دوضرب زده بودم اما روز قبل از مسابقه کاهش وزن داشتم و از مربیان هم بپرسید در سالن گرم کردن می‌لرزیدم از این رو نسبت به وزنم و شرایط بدنی که داشتم، رکوردهایی که در مسابقه ثبت کردم خوب بود. کادرفنی از عملکردم راضی است و خودم هم راضی هستم.

او در پاسخ به پرسش که برای دومین مرتبه مسابقات برون مرزی را تجربه می‌کرد و رفتن روی تخته مسابقات راحت تر از قبل برایش نبود، تصریح کرد: درست است دومین بار بود روی تخته مسابقات می‌روم اما هنوز خیلی با تجربه نیستم از طرفی من نوجوان هستم و سنم از تمام شرکت کنندگان خانم کمتر است و این مسابقات بزرگسالان بود.

باجلانی در پایان گفت: از اقای مرادی رئیس فدراسیون، نایب رئیس بانوان و کادرفنی و پدرم تشکر می‌کنم. و از امروز خودم را برای مسابقات آینده آماده خواهم کرد.


ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: