کد خبر: ۸۱۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۴
بسیاری از افراد و به ویژه بانوان با مشکل ریزش ابرو رو به رو هستند. ریزش ابرو یکی از شایع ترین مشکلات مرتبط با پوست و مو است که سالانه میلیون ها نفر در سراسر جهان را روانه مطب پزشکان متخصص پوست و مو می کند.
درمان سریع ریزش ابروبسیاری از افراد و به ویژه بانوان با مشکل ریزش ابرو رو به رو هستند. ریزش ابرو یکی از شایع ترین مشکلات مرتبط با پوست و مو است که سالانه میلیون ها نفر در سراسر جهان را روانه مطب پزشکان متخصص پوست و مو می کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، همیشه برترین روش برای درمان مشکلاتی مثل ریزش مو یا ابرو مراجعه به پزشک متخصص است. اما اگر این ریزش مو قطعی و خفیف باشد می توان با برخی روش ها تا حدی نسبت به کنترل آن اقدام کرد:

_سعی کنید به ویژه اگر پوستی خشک دارید از روغن های طبعی مثل نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام تلخ و... برای حفظ رطوبت و چربی ابرو استفاده کنید

_اگر هر روز حمام می کنید روی صورت خود لیف سفت نکشید یا صابون های د جوش و آکنه را روی ابرو نمالید

_اگر از ماس های زیبایی استفاده می کنید، حتما پیش از استفاده از ماسک ابروها را با کرم مرطوب کننده بپوشایند و ماسک را روی ابرو نمالید

_عادات خود را بررسی کنید تا مبادا ناهشیارانه موهای ابروی خود را بکنید

_از برداشتن مکرر ابروها خودداری کنید

_استرس روزانه خود را کاهش دهید

_حداقل تا زمانی که ابروهایتان تقویت شود، از رنگ کردن ابروها خودداری کنید

_هر روز با ملایمت اطراف ابرو را ماساژ دهید تا خونرسانی در ابرو بهتر انجام شود

اگر ساعاتی طولانی زیر آفتاب می مانید حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنید

_گاهی ریزش مو علل هورمونی دارد پس وضعیت هورمون های خود را با کمک پزشک بررسی کنید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: