کد خبر: ۸۱۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با انتقاد از تصمیم آمریکا، بر تلاش روسیه برای تقویت روابط اقتصادی با ایران و حفظ برجام تاکید کرد.
دهن‌کجی مسکو به تصمیمات ترامپ/ روسیه روابط اقتصادی با ایران را تقویت خواهد کرد

به گزارش خبرداغ  به نقل از «تاس»، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر لغو معافیت‌ها در صفحه توییتر خود نوشت: «آمریکا تلاش‌ می‌کند تا برجام را نابود کند و بر ایران حکمرانی نماید، این در حالی است که این تلاش با توجه به قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، هیچ‌گونه توجیهی ندارد. این چه جهانی است که ما در آن زندگی می‌کنیم؟»

این دیپلمات روس در ادامه نوشت: با توجه به اینکه تهران همواره به تمامی تعهدات خود در برجام پایبند بوده و هست، بنابراین روسیه روابط اقتصادی خود با ایران را تقویت می‌کند و همچنان به تلاش خود برای حفظ برجام  ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: