کد خبر: ۸۱۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۳۲۷
ستاره سابق تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار تصویری برای استقلالی ها آرزوی موفقیت کرد تا بدین ترتیب بحث بازگشت دوباره او به تیم شفر مطرح شود.
آخرین خبرها درباره بازگشت دوباره تیام به استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مامه تیام، ستاره سابق تیم فوتبال استقلال تهران، با انتشار تصویری پیش از دیدار آبی پوشان برابر الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای استقلالی‌ها آرزوی موفقیت کرد تا بدین ترتیب بحث بازگشت دوباره او به تیم وینفرد شفر مطرح شود.

 

با این وجود با پیگیری‌های صورت گرفته، مدیران باشگاه به‌دنبال بازگشت تیام نیستند و استقلالی‌ها در این پست بازیکنان خارجی دیگر را در اختیار دارند و از طرفی آبی‌ها با توجه به بالا رفتن قیمت ارز توان جذب دوباره تیام را ندارند.

 

بدین ترتیب جذب دوباره الماس سیاه در دستور کار مدیران آبی‌پوش قرار ندارد و تمامی بحث‌های مطرح شده درباره بازگشت دوباره تیام کذب است؛ یک منبع آگاه با بیان این مطلب اضافه کرد: در شرایط حساس فعلی استقلال نیاز به آرامش دارد و این گمانه‌زنی‌ها هیچ سودی برای آبی پوشان ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: