کد خبر: ۸۱۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۳
تیم فوتبال استقلال ایران از کسب امتیاز برابر نماینده عربستان بازماند.
استقلال از فرصت 10 نفره شدن الهلال استفاده نکرد!به گزارش خبرداغ ، تیم های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان از ساعت 19:30 امروز در دیدار برگشت خود از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در کشور امارات به مصاف هم رفتند و این مسابقه با تک گل جووینکو مهاجم ریزنقش الهلال که ملقب به مورچه اتمی است به پایان رسید. الهلال با این برد امتیازات خود را به عدد 9 رساند و جایگاهش در صدر گروه سوم را تثبیت کرد. استقلال 4 امتیازی باقی ماند تا مسیر صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان پیچیده شود.

در نیمه اول خطرناک‌ترین موقعیت بازی در دقیقه 9 توسط گادوین منشا خلق شد که شوت محکم این بازیکن را دروازه‌بان الهلال در دو مرحله را دفع کرد. یک دقیقه بعد، علی کریمی روی اشتباه بازیکن الهلال صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت این بازیکن از فاصله 25 متری به اوت رفت.

در ادامه بازی مجدداً در اختیار بازیکنان الهلال قرار گرفت. پاس شهرانی در داخل محوطه جریمه به گومیس رسید اما شوت این بازیکن با برخورد به مدافع استقلال از روی دروازه این تیم دور شد. هنوز دقایقی از این حمله نگذشته بود که موج بعدی حمله روی دروازه استقلال شروع شد که ابتدا حسینی دچار اشتباه محاسباتی در خروج از دروازه شد اما مدافعان استقلال به موقع توپ را دور کردند و در بازگشت حسینی توانست توپ را در اختیار گیرد.

در ادامه حملات پرتعداد الهلال روی دروازه استقلال، بلیهی از چند قدمی با ضربه سر دروازه حسینی را تهدید کرد که این دروازه واکنش خوبی روی این ضربه داشت. نواف العابد در دقیقه 23 در موقعیت بسیار خوب با دروازه استقلال نتوانست از سد حسینی عبور کند و شوت او را دروازه‌بان استقلال با پا به کرنر فرستاد.دقیقه 41، فرار تندوتیز پاتوسی و سانتر او به روی دروازه در موقعیت تک به تک روی سر نورافکن فرود آمد اما ضربه او به آسانی در اختیار معیوف قرار گرفت تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: