کد خبر: ۸۱۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۰
پیشکسوت آبی پوشان گفت: الهلال برای قطعی کردن صعود به مرحله بعدی آسیا و گرفتن انتقام از استقلال به میدان می‌آید و حریفی بسیار خطرناک است.
پژمان منتظری نقش مهمی در استقلال دارد/ الهلال برای انتقام می‌آیدبه گزارش خبرداغ ، محمد نوری اظهار داشت: استقلال مقابل ماشین سازی به دلیل خستگی انرژی کافی نداشت و نتوانست بازی همیشگی‌اش را ارائه دهد. البته که مهم در آن بازی گرفتن ۳ امتیاز کامل بود که خوشبختانه به این هدف رسیدند.

 

وی اضافه کرد: شفر در این بازی تعویض‌های خوبی کرد و تعویض‌ها جواب داد و گل ۳ امتیازی را هم یک بازیکن تعویضی زد.

 

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به شرایط این تیم بیان داشت: آن چیزی که استقلال بیشتر از هرچیزی نیاز دارد، آرامش است و رسانه‌ها و پیشکسوتان باید کمک کنند تا آرامش این تیم در این شرایط حساس حفظ شود.

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان در خصوص دیدار آسیایی این تیم مقابل الهلال گفت: در بازی رفت مقابل نماینده عربستان پیروز شدیم و باید توجه داشته باشیم آن نتیجه ضامن پیروزی دوباره ما نیست. الهلال در این بازی می‌آید تا صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند و این به آنها انگیزه می‌دهد. ضمن اینکه استقلال را هم به اندازه کافی آنالیز کرده‌اند و شناخت خوبی هم به دست آورده‌اند.

 

وی افزود: بازگشت مصدومین ما هم توان تیم را بالا می‌برد و شانس را برای بازی برگشت افزایش می‌دهد. استقلال اگر یک بار دیگر الهلال را ببرد، شانس صعودش به مرحله بعدی مسابقات بسیار افزایش پیدا می‌کند و ما همه امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

 

مدافع پیشین آبی پوشان با اشاره به توان بالای این تیم در فاز دفاعی بیان داشت: یکی از نقاط قوت استقلال در این فصل خط دفاعی است. خوشبختانه توان تیم در خط دفاعی خیلی بالا است و نقش پژمان منتظری در بالا رفتن این توانمندی غیر قابل کتمان است. منتظری یک لیدر واقعی در میدان است و به خوبی تیمش را هدایت می‌کند و به خط دفاعی تیمش نظم می‌دهد. منتظری یک بزرگ‌تر واقعی در استقلال است و این نقش را با بازوبند کاپیتانی یا بدون آن به خوبی ایفا می‌کند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: