کد خبر: ۸۱۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۵۳۵
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده آقای عیسی شریفی در دادسرای نظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح در حال بررسی بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است.اسماعیلی اظهار کرد: تاکنون بدهی حسین هدایتی پرداخت نشده است
پرونده «معاون قالیباف» هنوز در دادسرای نظامی به نتیجه نرسیده است /حسین هدایتی هنوز بدهی‌هایش را پرداخت نکرده/ حکم در مرحله صدور است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده واگذاری املاک شهرداری و تخلفات شهرداری وقت تهران و همچنین پرونده عیسی شریفی، معاون محمدباقر قالیباف گفت: در خصوص اموال شهرداری توضیحات کافی در جلسات پیشین سخنگویی داده شده است.

وی ادامه داد: پرونده آقای عیسی شریفی در دادسرای نظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح در حال بررسی بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است.

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود در خصوص پرداخت بدهی‌های حسین هدایتی گفت: تا الان بدهی پرداخت نشده و حکم در مرحله صدور دادنامه است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: