کد خبر: ۸۱۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۹۰۷
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده نسرین ستوده گفت:
توضیح سخنگوی جدید قوه قضاییه درباره حواشی پرونده نسرین ستودهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در هفته‌های اخیر رسانه‌های بیگانه اقدام به شایعه‌سازی در خصوص حکم نسرین ستوده کردند، گفت: از اصحاب رسانه تقاضا دارم در میدان رسانه‌های بیگانه بازی نکنید، روی افکار عمومی جامعه خودمان تمرکز کنیم و این مساله هم بازی است که راه افتاده است.

وی افزود: کسانی که اتهامات متعدد داشته باشند، دادگاه برای هر اتهام حکم جداگانه صادر می‌کند. مغلطه می‌کنند آنهایی که ادعای حقوقدانی دارند حتی خود متهم به جای شفافیت به مغالطه ‌وی آورده است. ثانیا این رای قطعی نیست. چه بسا که اگر خود ایشان تقاضای تجدیدنظرخواهی کند، در میزان مجازات و اصل مجازات تغییراتی ایجاد شود.

اسماعیلی ادامه داد: همین فرد در محکومیت‌های سابق خود محکوم به حبس سنگین شد و درخواست تجدیدنظر کرد و حبس به جزای نقدی تغییر کرد. همین فرد حکم حبس داشت و با عفو رهبری از زندان آزاد شد. ما به کلیه متهمان و وکلا و خواهان و خوانده می‌گوییم قانون و مقررات را محترم بشمارید و مطمئن باشید نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران با نهادهای تصمیم‌گیری متعدد حق آن‌ها را اجرا خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: