کد خبر: ۸۱۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۷
امیرآبادی قرائت کرد:
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از۲۵۱ تن از نمایندگان مجلس درخصوص انتصاب سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه را قرائت کرد.
بیانیه ۲۵۱ نماینده مجلس درخصوص انتصاب سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده کل سپاهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مشروح بیانیه بیش از ۲۵۱ تن از نمایندگان مجلس درخصوص انتصاب سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه را به شرح زیر قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب نمودند.

حسین سلامی فردی انقلابی، جهادی و با سوابق بسیار روشن و مورد اعتماد رهبر انقلاب می‌باشد و انتصاب ایشان در آستانه دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) از جایگاه ویژه‌ سپاه پاسداران به عنوان نهاد پاسدار حریم اسلام و جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

این انتصاب پیامی روشن برای آمریکا و استکبار جهانی و همچنین برای جهان اسلام دارد که بیانگر ادامه راه نورانی امام و در مبارزه بی امان با مستکبران و حمایت بی‌دریغ از مقاومت اسلامی است.

به حول و قوه الهی این انتخاب ضریب اقتدار نهاد مقدس سپاه را افزایش داده و محبوبیت آن را در اذهان عمومی ارتقاء خواهد بخشید و خدمت‌رسانی این نهاد اسلام و مردم عزیز ایران اسلامی را دو چندان خواهد کرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری برای این انتخاب شایسته به برادر عزیز ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون برای ایشان از خدای متعال مسئلت نموده و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران و فرمانده شجاع و انقلابی آن اعلام می‌نماییم.

همچنین بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران مسئولیت خویش که همراه با موفقیت‌های ارزنده و خدمت به مردم در سایه اطاعت از رهبری بوده است تشکر و قدردانی نماییم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: