کد خبر: ۸۱۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۱
در صحن مطرح شد؛
رئیس مجلس درخصوص علت برگزاری جلسات نوبت عصر قوه مقننه گفت: علت برگزار کردن جلسات بعدازظهر مجلس این است که زمان افزوده شود تا بررسی لوایح موجود که زیاد هم هستند، به پایان برسد.
توضیحات لاریجانی در خصوص ضرورت برگزاری جلسات مجلس در دو شیفت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌غلامرضا کاتب در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به مواد ۱۰۵ و ۱۰۷ آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: حق نمایندگان درخصوص نطق ها ضایع می شود، زیرا طبق قانون در جلسات رسمی مجلس نطق نمایندگان باید انجام شود.

رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه جلسات صبح و عصر مجلس رسمی هستند، بیان کرد: هیات رئیسه مطابق قانون نمی تواند قرعه کشی درخصوص نطق نمایندگان را انجام ندهد و لازم است حق نمایندگان در بیان نطق خود محفوظ باشد.

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تذکر و ایراد شما وارد است و من نیز مطلب شما را قبول دارم، اما فلسفه برگزار کردن جلسات بعدازظهر مجلس این است که زمان افزوده شود تا بررسی لوایح موجود که زیاد هم هستند، به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: