کد خبر: ۸۱۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۱۹۵
هافبک استقلال می گوید بعد از مشورت با دکتر نوروزی و شفر تصمیم به عمل جراحی گرفته است.
بیشتر از این نمی‌توانستم مصدومیت را تحمل کنم/ برای موفقیت استقلال دعا می‌کنمبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت باشگاه استقلال، فرشید اسماعیلی هافبک استقلال که ابتدای هفته عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته بود،  گفت: با کمک پزشکان باشگاه و پزشک جراح عمل جراحی خود را با موفیت سپری کردم و حالا باید مراحل ریکاوری را پشت سر بگذارم. بیشتر از این نمی توانستم مصدومیت خود را تحمل کنم و مدت زیادی بود که با شرایط سخت برای استقلال به میدان رفتم و در نهایت با مشورتی که با دکتر نوروزی و آقای شفر داشتیم تصمیم گرفتم که عمل جراحی را انجام دهم.

 

وی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم؛ هر چند کنار تیم نیستم اما دل من با تیم است و ای کاش می توانستم کنار استقلال حضور داشته باشم. برای موفقیت استقلال و همبازیانم دعا می کنم و می دانم که تیم ما می تواند برابر الهلال نتیجه خوبی کسب کند و قدرت و اعتماد به نفس این کار را داریم. استقلال در بازیهای اخیر بسیار خوب و موفق ظاهر شده و اطمینان دارم همین روند را ادامه میدهد و بهتر هم می‌شود. اسماعیلی در پایان صحبت های خود گفت: از آقای فتحی بابت پیگیری‌های بعد و قبل عمل ایشان تشکر می‌کنم، همین طور از آقای شفر که پیگیر شرایطم بودند. به خصوص دکتر نوروزی که در چند ماه اخیر برای من سنگ تمام گذاشت و هرکاری توانست برایم انجام داد و پیگیر وضعیتم بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: