کد خبر: ۸۱۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۸
سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از شرکت سایپا گفت: طبق اظهارات مدیرعامل سایپا تولید از گردونه تولید حذف، و خودرو تیبا یا کوئیک جایگزین آن می شود.
پراید از گردونه تولید حذف می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از شرکت سایپا گفت: طبق اظهارات مدیرعامل سایپا تولید از گردونه تولید حذف، و خودرو تیبا یا کوئیک جایگزین آن می شود.

«ولی ملکی» درباره دستور روز دوشنبه جلسه کمیسیون صنایع اظهارداشت: اعضای کمیسیون صنایع عصر امروز برای بازدید از شرکت خودروسازی سایپا به این شرکت رفتند و مدیرعامل این شرکت گزارشی از فعالیت ها و برنامه های آتی خود ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شده با حذف تولید پراید، تیبا یا کوئیک جایگزین آن شود.

ملکی با اشاره به گزارش مدیرعامل سایپا گفت: شرکت سایپا تولید خود را از روزی 600 خودرو به 2 هزار خودرو افزایش داده است تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: