کد خبر: ۸۱۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۶
نمایندگان مجلس امروز در جریان بررسی طرح اقدام متقابل علیه آمریکا که در راستای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی آمریکا تدوین شد، به ماده یک این طرح رای دادند.
«سنتکام» تروریست اعلام شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مجلس در جلسه علنی صبح امروز در بررسی جزئیات طرح اقدام متقابل در برابر تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا با ۱۷۳ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۲۱۵ نماینده حاضر، ماده ۱ این طرح را به تصویب رساندند.

ماده یک این طرح به شرح زیر است:

به منظور اقدام متقابل در برابر تصمیم و یا اقدام ایالات متحده آمریکا در تضعیف صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و از آنجا که این رژیم بر خلاف اصول مسلم حقوق بین‌الملل سپاه پاسداران را که مطابق اصل ۱۵۰ قانون اساسی به عنوان یکی از ارکان حاکمیتی دفاعی ایران شناخته می‌شود سازمان تروریستی خارجی اعلام کرده است به موجب این قانون فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)، نیروها و سازمان‌ها و یا نهادهای تحت اختیار این فرماندهی، تروریست اعلام می‌شوند و هرگونه کمک اعم از نظامی، اطلاعاتی، مالی، فنی و آموزشی خدماتی و تدارکاتی به این نیروها جهت تقابل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همکاری و اقدام تروریستی محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
درخواست مردم ایران ازحضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم
برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت از سپاه حمایت نکردند باید ازمجلس شورای اسلامی اخراج شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمورد جنایت ها، خیانت های، مداخله گری و دخالت های و تجاوزهای آمریکا و متحدانش کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: