کد خبر: ۸۱۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۲
تیم فوتبال پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر دو جدال حساس مقابل سپاهان و تراکتورسازی را در پیش دارد.
برانکو نگران این چهار ستاره تیمش است+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و سرخپوشان تلاش می‌کنند با کسب پیروزی همچنان در صدر جدول باشند و سپاهانی‌ها با قلعه نویی درصدد کم کردن اختلاف با صدر هستند.

 

برانکو برای تقابل با سپاهان، شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد مصدومیت شایان مصلح و بودیمیر برطرف شود و بتوانند مقابل زردپوشان بازی کنند اما برانکو نگران موضوع دیگری است. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و محمد نادری بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی با سپاهان، دیدار با تراکتورسازی تبریز را از دست خواهند داد و احتمال دارد برانکو به برخی از آن‌ها استراحت یا هشدار دهد که کارت نگیرند تا مقابل شاگردان جورج لیکنز بتوانند بازی کنند.

 

 

بیرانوند در درون دروازه، حسینی و نادری خط دفاع و کامیابی‌نیا در خط هافبک ستاره‌های اصلی پرسپولیس محسوب می‌شوند و به طور قطع غیبت آن‌ها مقابل تراکتور به ضرر پرسپولیس است و باید منتظر ماند و دید برانکو مقابل سپاهان ریسک خواهد کرد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: