کد خبر: ۸۱۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۶
سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به کاهش ۷ درجه‌ای دمای هوای اردبیل در دومین ماه از فصل بهار افزود: در اغلب مناطق استان شاهد بارش برف و باران هستیم.
دمای اردبیل به ۷ درجه زیر صفر می‌رسد/ مدارس خلخال تعطیل می‌شودبه گزارش خبرداغ ، سیاوش محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، قبل از ظهر امروز شاهد ورود سامانه سرد بارشی به استان بودیم به طوری‌که با تداوم هوای موجود در استان در شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار به صورت باران، در شهرستان گرمی باران و برف و در مناطق مرکزی و جنوبی استان به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اوج بارش از عصر دوشنبه تا قبل از ظهر سه شنبه خواهد بود و همچنین طی امروز و فردا در بیشتر مناطق استان (به‌ویژه در مناطق شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان) وزش باد در بعضی ساعات با سرعت تند خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: هر چند هسته مرکزی سامانه بارشی عصر فردا (سه شنبه ۳ اردیبهشت) از استان خارج می‌شود، اما هوای سرد تا ظهر پنجشنبه ۵ اردیبهشت در استان اردبیل ماندگار است.

محمدی ادامه داد: از لحاظ دمایی از عصر امروز تا ظهر پنجشنبه در طول شب‌ها و اوایل صبح دمای هوا در مناطق مرکزی ۳ تا ۵ و در مناطق جنوبی ۵ تا ۷ درجه سلسیوس زیر صفر خواهد رفت.

به گفته وی از امشب تا صبح فردا در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل کاهش دید و یخبندان رخ خواهد داد.

بارش برف و برودت هوا امروز مدارس شهرستان خلخال را در نوبت بعد از ظهر به تعطیلی کشاند.

 بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت بعد از ظهر امروز به دلیل بارش برف و برودت هوا دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول در خلخال تعطیل است.

بارش برف و برودت هوا در فصل بهار برخی از مقاطع خلخال در نوبت بعد از ظهر امروز را به تعطیلی کشاند.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: