کد خبر: ۸۰۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۹
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت و چندی پیش اقدام به قتل مادرش کرده بود، توسط پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.
قتل به گزارش خبرداغ ، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: چندماه پیش و پس از گزارش وقوع یک فقره قتل به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه خانمی ۵۴ ساله در منزلش به قتل رسیده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات گسترده کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد قاتل این خانم، پسر ۳۹ ساله‌اش بوده که به خاطر اختلافات شخصی و درگیری‌هایی که بینشان وجود داشته، اقدام به این کار کرده است.

آمویی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند محل اختفای فرد قاتل را در یکی از مناطق شمالی شهر تهران کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری او اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، وی در بازجویی‌ها انجام گرفته صراحتاً به قتل مادر خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی در پی اعتیادش به شیشه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این فرد مادرش را پس از درگیری لفظی و با پیچاندن روسری به دور گردنش خفه کرده و به قتل رسانده است، گفت: در بسیاری از جرایم رد پای اعتیاد پیدا است.

آمویی در پایان از معرفی قاتل شیشه‌ای به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: