کد خبر: ۸۰۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۳۴۸
نماینده مردم در بروجرد مجلس گفت: نام مسؤولان و نمایندگانی که حوزه انتخابیه‌شان گرفتار سیلاب نوروزی بود اما اینان در سفرهای خارج از کشور به سر می‌برند باید منتشر شود.
نماینده مجلس: نام مسؤولان و نمایندگانی که عید 98 در خارج از کشور بودند، منتشر شودبه گزارش خبرداغ ، عباس گودرزی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، گفت: برخی در خارج از مرزها درصدد فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عده‌ای که باید پاسخگو باشند به جای این کار مسؤولانی را که بین مردم حضور پیدا می‌کنند و پیگیری مطالبات مردم هستند را متهم می‌کنند. کسی که در اتاق شیشه‌ای می‌نشیند، سمت کسی سنگ پرتاب نمی‌کند.

وی در پیشنهادی خواستار اعلام اسامی نام نمایندگانی که در ایام نوروز به سفرهای خارج از کشور رفتند، شد.

نماینده مردم در بروجرد مجلس ادامه داد: نام نمایندگانی که حوزه انتخابیه‌شان گرفتار سیلاب نوروزی بود اما این نمایندگان در سفرهای خارج از کشور به سر می‌برند باید توسط هیات رییسه مجلس منتشر شود. نماینده‌ای که در تعطیلات مجلس و در ایام سیلاب در حوزه انتخابیه‌اش نبود، باید اعلام شود که کجا بوده است؟ باید محل سفر این نمایندگان اعلام شود. امروز این نمایندگان، مسؤولانی را که در کنار مردم سیل‌زده بودند را متهم به اقدام پوپولیستی می‌کنند. اینان در اتاق شیشه‌ای نشسته و سمت دیگران سنگ پرتاب می‌کنند.

گودرزی متذکر شد: با نظارت از داخل بالگرد آن هم از هوا نمی‌شود مشکلات مردم سیل‌زده را حل کرد. باید در گل و لای پلدختر رفت و عسر و حرج مردم را فهمید. یک بار از کت و شلوارتان در بیایید تا درد و رنج مردم را بهتر درک کنید.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: