کد خبر: ۸۰۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۲۷
رئیس پلیس راه لرستان به علت سانحه واژگونی اتوبوس در جاده دورود- خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: پس از بررسی کارشناسان مشخص شد علت واژگونی اتوبوس حامل زائران کوهدشتی خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.
خواب آلودگی راننده؛ علت حادثه مرگبار اتوبوس در لرستانرئیس پلیس راه استان لرستان گفت: خواب آلودگی و خستگی راننده علت واژگونی اتوبوس در محور دورود به خرم آباد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، سرهنگ مرتضی چغلوند  به علت سانحه واژگونی اتوبوس در جاده دورود- خرم‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: پس از بررسی کارشناسان مشخص شد علت واژگونی اتوبوس حامل زائران کوهدشتی خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.

وی بابیان اینکه تیم کارشناسی ناجا از تهران در صحنه حادثه حضور یافتند و بررسی علت واژگونی انجام شد عنوان کرد: خودرو تولید سال 88 و ازنظر فنی سالم بوده است و مشکل فرسودگی نداشته است و علت واژگونی خستگی و خواب‌آلودگی اعلام شد.

به گزارش تسنیم، شب گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری در 5 کیلومتری خروجی دورود به سمت پلیس‌راه واژگون شد، این اتوبوس حامل زائران کوهدشتی و در حال بازگشت از سفر زیارتی جمکران بود که در این سانحه تصادف 45 نفر مصدوم و 5 نفر کشته‌ شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: