کد خبر: ۸۰۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۸۳
نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت با تکذیب شایعات مرتبط با جابه جایی اقلام امدادی و مواد غذایی کویتی با ایرانی، گفت: به دلیل سرعت، فوریت و کیفیت بالای اجناس ایرانی و قیمت کمتر، همه اقلام امدادی از تهران خریداری و با هواپیما به طور مستقیم به خوزستان و سایر مناطق سیل زده ایران ارسال شد.
هدایای کویت به سیل‌زدگان از بازار ایران تهیه شده است/ مردم به شایعات توجه نکنند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا از اهواز، انور عبدالله الحساوی درباره برخی شایعات و ابهامات مرتبط با کمک‌های انسان دوستانه هلال احمر کویت و ادعاها در خصوص عدم توزیع آنها، اظهار کرد: تهیه و خرید اقلام امدادی و مواد غذایی از بازار ایران برای ما ساده‌تر و ارزان تر بود.

وی افزود: ما این اجناس را از تهران خریداری کردیم و به وسیله هواپیما به طور مستقیم از تهران به خوزستان و سایر مناطق سیل‌زده ارسال کردیم، زیرا اگر می‌خواستیم همین اجناس را از کویت خریداری و با هواپیما به ایران ارسال کنیم، می‌بایست هزینه بیشتری پرداخت می‌کردیم.

نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت گفت: علاوه بر این، با توجه به نیاز سیل‌زدگان و فوری بودن کمک‌ها، عنصر زمان و رسیدن سریع این اجناس به آنان برای ما اهمیت حیاتی داشت.

وی به مردم ایران و سیل‌زدگان توصیه کرد که به شایعات توجهی نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: