کد خبر: ۸۰۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۳
باشگاه استقلال نسبت به شایعه حضور اشکان دژاگه در این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص شایعه حضور بازیکنان جدید اظهار داشت: همان‌طور که گفتم منتظر هستیم فصل به پایان برسد و سپس درخصوص حضور بازیکنان جدید تصمیم‌گیری کنیم.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود صیادمنش به تیم‌های خارجی ملحق خواهد شد، ادامه داد: همان‌طور که گفتم هنوز هیچ صحبتی در زمینه نقل و انتقالات انجام نداده‌ایم. اینها شایعاتی است که صحت ندارد. ما نه لیست مازادی داریم و نه با بازیکنی مذاکره کرد‌ه‌ایم. بازی حساسی مقابل الهلال داریم و نمی‌خواهیم با این حاشیه‌سازی‌ها تمرکز تیم‌مان از بین برود.

 

مدیرعامل استقلال درباره اینکه گفته می‌شود اشکان دژاگه در فهرست استقلال قرار دارد، افزود: دژاگه بازیکن بزرگ و محترمی است ولی همان‌طور که گفتم باشگاه هنوز صحبت خاصی در این خصوص انجام نداده است و اینها همه گمانه‌زنی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: