کد خبر: ۸۰۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۸۹
استقلال تهران قصد دارد پدیده این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را به خدمت بگیرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ هجدهم برخی از تیم‌ها که فکر قهرمانی در رقابت‌های فصل بعد را در سر می‌پرورانند از هم‌اکنون به فکر جذب ستاره‌های لیگ برتر ایران برای تقویت تیم خود افتاده‌اند. یکی از این تیم‌هااستقلال تهران است که حتی خبر از لیست نهایی شفر نیز برای نقل‌وانتقالات داده شده است.

اما آبی‌پوشان با نظر مستقیم سرمربی آلمانیِ عزم خود را جزم کرده‌اند تا آرمان رمضانی مهاجم گل‌زن و بلندبالای سایپا را به خدمت بگیرند. رمضانی از پدیده‌های درخشان این فصل از لیگ برتر ایران می‌باشد که نمایش‌های درخشانی را از خود در ترکیب سایپای البرز و زیر نظر علی دایی نشان داده و چشم بسیاری از تیم‌های مطرح را به خود خیره کرده است.

 

 

باید دید که دایی راضی به از دست دادن این بازیکن تاثیرگذار خواهد شد و اجازۀ انتقال او به جمع شاگردان شفر را صادر خواهد کرد و یا اینکه آبی‌پوشان در جذب رمضانی ناکام خواهند ماند و به سوی گرینه‌های دیگر خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: