کد خبر: ۸۰۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۲۳۴
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه موجب شده فضای مثبتی نسبت به لوایح CFT و پالرمو در مجمع تشخیص وجود نداشته باشد.
بروجردی: رای مجمع درباره CFT را همه می‌پذیرند/ همه ما تابع قانون هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه موجب شده فضای مثبتی نسبت به لوایح CFT و پالرمو در مجمع تشخیص وجود نداشته باشد.

علاءالدین بروجردی اظهار کرد: در حال حاضر لوایح CFT و پالرمو پس از تصویب مجلس، ایراد شورای نگهبان و ارجاع به مجمع تشخیص مصلحت نظام مسیر قانونی خود را طی می‌کند و ما نمی‌توانیم در این باره نظر بدهیم بلکه باید منتظر باشیم ببینیم مجمع تشخیص چه تصمیمی در این رابطه می‌گیرد.

وی افزود: همه ما تابع قانون هستیم و خروجی این تصمیم هر چه باشد همه می‌پذیرند.

بروجردی یادآور شد: آنچه من مطلع هستم این است که با توجه به مجموعه اتفاقات اخیر و اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه نسبت به این لوایح فضای مثبتی در مجمع وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: